Garanciális és szerviz ügyintézés
NOVUS: 3 év* VENO: 3 év KADE: 2 év | POLON-ALFA: 5 év |
Texecom: gyártói garancia | Minden egyéb eszköz: 1 év |
A vevő felelőssége:
- Értesíteni az Polon-Alfa Magyarország Kft.-t, amikor a hiba megjelenik és betartani a garanciális ügyintézés menetét.
- Követni a használati és szerelési utasításokat.
- Megfizetni a szállítási költséget mindkét irányban, különösképpen ha bebizonyosodik, hogy a javítás nem volt indokolt, mert a hiba nem létezik.
Az Polon-Alfa Magyarország Kft. felelőssége:
- Ingyenesen megjavítani a hibás terméket, 14 napon belül. Ha a hibás terméket el kell küldeni a gyárba, a 14 napos határidő a szállítási idő miatt meghosszabbodhat.
- Helyettesíteni a hibás terméket egy új, vagy egy technikailag egyenértékű termékkel, amennyiben az Polon-Alfa Magyarország Kft. szervize írásban megerősíti, hogy az adott terméket nem lehet megjavítani.
- Az új, vagy megjavított árut visszajuttatni a vevőnek, a vevővel történő megegyezés szerint.
A garancia nem terjed ki:
- Mechanikai sérülésekre.
- A termék normál elhasználódására.
- A normál működés részét képező tevékenységekre: tisztítás, karbantartás, biztosítékok cseréje, a megfelelő működés ellenőrzése.
- A termék telepítése során felmerülő költségekre: utazás, munkaerő, szerszámok bérlése, egyéb költségek.
- Olyan hibákra, amelyet a vásárló 7 napon belül nem jelentett az Polon-Alfa Magyarország Kft. felé, a garanciális ügyintézésben leírtaknak megfelelően.
- A meghibásodástól számított három hónapon belül nem küldi el a termékeket az Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek.
- A telepítési és használati utasítás betartásának mellőzéséből adódó hibákra.
- A hibás elektromos berendezés vagy rossz tápegység miatt bekövetkezett hibákra.
- Ha illetéktelen személy javítja meg a terméket és a garanciális matrica sérült.
- A külső behatástól származó sérülésekre: tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség.
- Nem az Polon-Alfa Magyarország Kft. által jóváhagyott kiegészítők és tartozékok miatt bekövetkezett meghibásodásokra.
- Az eszközök intenzív használata miatt kialakult károsodásokra.
- A hiba okozta adatvesztésre a tárolt merevlemezeken vagy más eszközökön.
A garancia csak abban az esetben lép életbe, ha a visszaküldés a lent meghatározott garanciális ügyintézés alapján történik. A vásárlónak nincs joga kártérítést követelni, a meghibásodásból adódó profitvesztés miatt. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. nem tehető felelőssé a rendszerek hibás működése miatt.
Garanciális és szerviz ügyintézés menete:
Az Polon-Alfa Magyarország Kft. minden termékhez hozzárendel egy RMA (Return Merchandise Authorization) számot.
- Az RMA szám igényléséhez a vevőnek fel kell vennie a kapcsolatot az Polon-Alfa Magyarország Kft.-vel, kitölteni, aláírni és e-mailben visszaküldeni az ügyintézéshez szükséges hibabejelentő lapot
- A hibabejelentő lapot a megrendelő tölti ki. A hibabejelentő lapnak a következő információkat kell tartalmaznia kötelezően:
- Cégnév
- Név
- Kapcsolattartó elérhetőségei
- Termék pontos típusa
- Szériaszáma
- A meghibásodás részletes leírása
- A visszaküldés típusa (garanciális javítás, nem garanciális javítás)
- A termék vásárlásáról szóló számla sorszáma
A hibás termék visszaküldése:
- A vásárló fedezi a hibás termék visszaküldésének költségeit (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek).
- Az Polon-Alfa Magyarország Kft. a kicserélt, vagy megjavított termék visszaküldésének költségét – a várható költség egyeztetését követően - a vásárlóra hárítja. (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek), vagy a termék az Polon-Alfa Magyarország Kft. (1033 Bp. Szőlőkert utca 13.) telephelyén díjmentesen átvehető.
- Miután a termékhez hozzá lett rendelve az RMA szám, a hibás terméket el kell küldeni az Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek a garanciális feltételekben megszabott időn belül és az RMA számot fel kell tüntetni a csomagoláson is.
- Az árut minden tartozékával és kiegészítőjével együtt (távirányító, tápegység, tápkábel) kell visszaküldeni.
- A terméket eredeti dobozába kell visszacsomagolni, amennyiben erre nincs mód, úgy egy helyettesítő dobozt kell használni, ami garantálja a termék megfelelő védelmét a szállítás következtében bekövetkező sérülésektől. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. nem fogad olyan csomagokat, amelyek nem megfelelően vannak csomagolva vagy szállítás közben megsérültek.
- A beérkezett csomag állapotát, tartalmát, a megérkezett termék állapotát a hibabejelentő lapon rögzítjük, amennyiben szükséges fotózzuk. Majd a megrendelőt emailben tájékoztatjuk.
- Hibabejelentő lap hiányában, vagy hiányosan kitöltött hibabejelentő esetén cégünk NEM kezdi meg a javítást.
Javítás, csere
- Az Polon-Alfa Magyarország Kft. saját belátása szerint javítja, vagy cseréli ki a meghibásodott termékeket, a garanciális feltételek alapján.
- Az Polon-Alfa Magyarország Kft. visszaküldi a hibás, kicserélt tartozékokat a vevőnek, amennyiben erről írásos kérvényben részesül, viszont ha ez irányú kérés nem érkezik, a hibás alkatrészek megsemmisítésre kerülnek.
- Abban az esetben, ha a javítás nem garanciális, az Polon-Alfa Magyarország Kft. tájékoztatja a vevőt a többletköltségekről, és ha a vevő írásban beleegyezik, a Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavítja és visszajuttatja a terméket a vevő részére. Minden felmerülő költség a vevőt terheli.
- A javítást követően emailben tájékoztatjuk a vevőt.
A Polon-Alfa Magyarország Kft. minden partnerének lehetősége van csereeszközt igényelni a javítás időtartamára.
- A csereeszközt a pontos típus megadásával a vevő köteles emailben megrendelni.
- Erről a megrendelésről cégünk számlát állít ki.
- A számla sztornózásra kerül, ha:
- A javítás indokolt volt, viszont a hibás terméket nem lehet megjavítani
- A javítás indokolt volt, a hibás terméket az Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavította és a csereterméket a vevőtől eredeti dobozában, sértetlenül visszakapta.
- A számlát a vevőnek ki kell fizetni, ha:
- A garanciális-javítás nem volt indokolt.
- A csereterméket hiányosan, sérülten, nem az eredeti csomagolásában kapjuk vissza.
A vevő a garancialevél aláírásával egyidejűleg a garanciális és szerviz ügyintézésben foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.
Visszáru és visszavétel, a vásárlástól (számla kiállítása) maximum 90 napon belül az alábbi feltételekkel:
Visszáru feltételei:
- sértetlen és
- hiánytalan és
- bontatlan csomagolásban
- A vevő kisérőlevélben igényli a visszárut, amely az alábbi kötelező adatokat tartalmazza:
- számla sorszáma
- termék neve, mennyisége
Hiányos adatok, vagy a visszáru-feltételek megsértése esetén cégünk elutasítja a visszárura vonatkozó vevői igényt.
* Kivéve a NOVUS TS kameraszettet (NVIP-2H-8912M/TS és NV-BBU), amelyre 1 év garanciát biztosítunk