Szerviz

 

Garanciális és szerviz ügyintézés

NOVUS: 3 év*

VENO: 3 év 

KADE: 2 év

POLON-ALFA: 5 év
(Feltétele: Igazolja a vásárlás tényét, és szükség szerint
igazolja a rendszer folyamatos karbantartottságát)

Texecom: gyártói garancia

Minden egyéb eszköz: 1 év

A vevő felelőssége:

  1. Értesíteni az Polon-Alfa Magyarország Kft.-t, amikor a hiba megjelenik és betartani a garanciális ügyintézés menetét.
  2. Követni a használati és szerelési utasításokat.
  3. Megfizetni a szállítási költséget mindkét irányban, különösképpen ha bebizonyosodik, hogy a javítás nem volt indokolt, mert a hiba nem létezik.

 

Az Polon-Alfa Magyarország Kft. felelőssége:

  1. Ingyenesen megjavítani a hibás terméket, 14 napon belül. Ha a hibás terméket el kell küldeni a gyárba, a 14 napos határidő a szállítási idő miatt meghosszabbodhat.
  2. Helyettesíteni a hibás terméket egy új, vagy egy technikailag egyenértékű termékkel, amennyiben az Polon-Alfa Magyarország Kft. szervize írásban megerősíti, hogy az adott terméket nem lehet megjavítani.
  3. Az új, vagy megjavított árut visszajuttatni a vevőnek, a vevővel történő megegyezés szerint.

 

A garancia nem terjed ki:

  1. Mechanikai sérülésekre.
  2. A termék normál elhasználódására.
  3. A normál működés részét képező tevékenységekre: tisztítás, karbantartás, biztosítékok cseréje, a megfelelő működés ellenőrzése.
  4. A termék telepítése során felmerülő költségekre: utazás, munkaerő, szerszámok bérlése, egyéb költségek.
  5. Olyan hibákra, amelyet a vásárló 7 napon belül nem jelentett az Polon-Alfa Magyarország Kft. felé, a garanciális ügyintézésben leírtaknak megfelelően.
  6. A meghibásodástól számított három hónapon belül nem küldi el a termékeket az Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek.
  7. A telepítési és használati utasítás betartásának mellőzéséből adódó hibákra.
  8. A hibás elektromos berendezés vagy rossz tápegység miatt bekövetkezett hibákra.
  9. Ha illetéktelen személy javítja meg a terméket és a garanciális matrica sérült.
  10. A külső behatástól származó sérülésekre: tűz, árvíz, elektromos túlfeszültség.
  11. Nem az Polon-Alfa Magyarország Kft. által jóváhagyott kiegészítők és tartozékok miatt bekövetkezett meghibásodásokra.
  12. Az eszközök intenzív használata miatt kialakult károsodásokra.
  13. A hiba okozta adatvesztésre a tárolt merevlemezeken vagy más eszközökön.

A garancia csak abban az esetben lép életbe, ha a visszaküldés a lent meghatározott garanciális ügyintézés alapján történik. A vásárlónak nincs joga kártérítést követelni, a meghibásodásból adódó profitvesztés miatt. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. nem tehető felelőssé a rendszerek hibás működése miatt.

 

Garanciális és szerviz ügyintézés menete:

 

Az Polon-Alfa Magyarország Kft. minden termékhez hozzárendel egy RMA (Return Merchandise Authorization) számot.

 

  1. Az RMA szám igényléséhez a vevőnek fel kell vennie a kapcsolatot az Polon-Alfa Magyarország Kft.-vel, kitölteni, aláírni és e-mailben visszaküldeni az ügyintézéshez szükséges hibabejelentő lapot
  2. A hibabejelentő lapot a megrendelő tölti ki. A hibabejelentő lapnak a következő információkat kell tartalmaznia kötelezően:
  3. Cégnév
    • Név
    • Kapcsolattartó elérhetőségei
    • Termék pontos típusa
    • Szériaszáma
    • A meghibásodás részletes leírása
    • A visszaküldés típusa (garanciális javítás, nem garanciális javítás)
    • A termék vásárlásáról szóló számla sorszáma

 

A hibás termék visszaküldése:

 

  1. A vásárló fedezi a hibás termék visszaküldésének költségeit (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek).
  2. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. a kicserélt, vagy megjavított termék visszaküldésének költségét – a várható költség egyeztetését követően - a vásárlóra hárítja. (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek), vagy a termék az Polon-Alfa Magyarország Kft. (1033 Bp. Szőlőkert utca 13.) telephelyén díjmentesen átvehető.
  3. Miután a termékhez hozzá lett rendelve az RMA szám, a hibás terméket el kell küldeni az Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek a garanciális feltételekben megszabott időn belül és az RMA számot fel kell tüntetni a csomagoláson is.
  4. Az árut minden tartozékával és kiegészítőjével együtt (távirányító, tápegység, tápkábel) kell visszaküldeni.
  5. A terméket eredeti dobozába kell visszacsomagolni, amennyiben erre nincs mód, úgy egy helyettesítő dobozt kell használni, ami garantálja a termék megfelelő védelmét a szállítás következtében bekövetkező sérülésektől. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. nem fogad olyan csomagokat, amelyek nem megfelelően vannak csomagolva vagy szállítás közben megsérültek.
  6. A beérkezett csomag állapotát, tartalmát, a megérkezett termék állapotát a hibabejelentő lapon rögzítjük, amennyiben szükséges fotózzuk. Majd a megrendelőt emailben tájékoztatjuk.
  7. Hibabejelentő lap hiányában, vagy hiányosan kitöltött hibabejelentő esetén cégünk NEM kezdi meg a javítást.

 

Javítás, csere

  1. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. saját belátása szerint javítja, vagy cseréli ki a meghibásodott termékeket, a garanciális feltételek alapján.
  2. Az Polon-Alfa Magyarország Kft. visszaküldi a hibás, kicserélt tartozékokat a vevőnek, amennyiben erről írásos kérvényben részesül, viszont ha ez irányú kérés nem érkezik, a hibás alkatrészek megsemmisítésre kerülnek.
  3. Abban az esetben, ha a javítás nem garanciális, az Polon-Alfa Magyarország Kft. tájékoztatja a vevőt a többletköltségekről, és ha a vevő írásban beleegyezik, a Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavítja és visszajuttatja a terméket a vevő részére. Minden felmerülő költség a vevőt terheli.
  4. A javítást követően emailben tájékoztatjuk a vevőt.

A Polon-Alfa Magyarország Kft. minden partnerének lehetősége van csereeszközt igényelni a javítás időtartamára.

  1. A csereeszközt a pontos típus megadásával a vevő köteles emailben megrendelni.
  2. Erről a megrendelésről cégünk számlát állít ki.
  3. A számla sztornózásra kerül, ha:
    • A javítás indokolt volt, viszont a hibás terméket nem lehet megjavítani
    • A javítás indokolt volt, a hibás terméket az Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavította és a csereterméket a vevőtől eredeti dobozában, sértetlenül visszakapta.
  4. A számlát a vevőnek ki kell fizetni, ha:
    • A garanciális-javítás nem volt indokolt.
    • A csereterméket hiányosan, sérülten, nem az eredeti csomagolásában kapjuk vissza.

A  vevő a garancialevél aláírásával egyidejűleg a garanciális és szerviz ügyintézésben foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.

 

Visszáru és visszavétel, a vásárlástól (számla kiállítása) maximum 90 napon belül az alábbi feltételekkel:

 

Visszáru feltételei:

  1. sértetlen és
  2. hiánytalan és
  3. bontatlan csomagolásban
  4. A vevő kisérőlevélben igényli a visszárut, amely az alábbi kötelező adatokat tartalmazza:
    • számla sorszáma
    • termék neve, mennyisége

Hiányos adatok, vagy a visszáru-feltételek megsértése esetén cégünk elutasítja a visszárura vonatkozó vevői igényt.

 

* Kivéve a NOVUS TS kameraszettet (NVIP-2H-8912M/TS és NV-BBU), amelyre 1 év garanciát biztosítunk

 

 

Szerzői jogok 2019 Polon-Alfa Magyarország Kft   Használati feltételek